Το Ιδιωτικό Πολυιατρείο Ορθοπαιδικής Χειρουργικής, Αθλητικών Κακώσεων και Αποκατάστασης (The-MIS) δεσμεύεται για την αριστεία σε ιατρικές υπηρεσίες της Ορθοπαιδικής και Αθλητιατρικής επιστήμης, εφαρμόζοντας καινοτόμες μεθόδους θεραπείας και σύγχρονα τεχνολογικά μέσα για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα με το μικρότερο χειρουργικό τραύμα.
Βασικές Αρχές, Δεσμεύσεις και επίτευξη στόχων ποιότητας
Η ποιοτική υγειονομική περίθαλψη, η συμμόρφωση με τον Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας (Ν. 3418/2005) και η επίτευξη στόχων ποιότητας σε Έρευνα, Εκπαίδευση και Εφαρμογή αποτελούν βασικές αρχές του ΤΗΕ-ΜΙS.Το ΤΗΕ-ΜΙS επιτυγχάνει τους στόχους του μέσω:
- Ανασκόπησης και Επανασχεδιασμού Αντικειμενικών Στόχων Ποιότητας:
- Συντονισμός και επικοινωνία μεταξύ των σημείων παροχής υπηρεσίας και της διοίκησης.
- Υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και παρακολούθηση ικανοποίησης ασθενών.
- Συνεχής ενημέρωση και λήψη τεχνογνωσίας στις εξελίξεις του κλάδου.
- Συνεργασία με προμηθευτές και εξωτερικούς συνεργάτες.
- Υψηλό επίπεδο δεξιοτήτων και επαγγελματική συμπεριφορά του προσωπικού.
- Αδιάλειπτης Φροντίδας Ασθενών: Μέχρι την πλήρη αποκατάσταση και αποθεραπεία.
- Συνεχούς Αναβάθμισης Ιατρικών Υπηρεσιών και Ενσωμάτωσης Νέων Τεχνολογιών: Βασισμένη στην έρευνα και την εκπαίδευση της ιατρικής ομάδας.
- Επέκτασης Δραστηριότητας: Σε συγγενείς υπηρεσίες του κλάδου.
- Διαφύλαξης Εμπιστευτικών Πληροφοριών: Χρήση αρχείων ασθενών μόνο κατόπιν έγκρισης για ερευνητικούς σκοπούς.
- Βιωσιμότητας, Εταιρικής Ευθύνης και Διαχείρισης Κινδύνων: Ενσωμάτωση της προσέγγισης διαχείρισης κινδύνων σε όλες τις διεργασίες, με έμφαση στη βιωσιμότητα, την κλιματική αλλαγή και την επιχειρησιακή συνέχεια.
Ενεργός Συμμετοχή Ανθρώπινου Δυναμικού και Ενδιαφερόμενων Μερών
Η ενεργός συμμετοχή και συνεισφορά του ανθρώπινου δυναμικού και η ενίσχυση της επικοινωνίας με τους ενδιαφερόμενους είναι καθοριστικοί παράγοντες για την επίτευξη των στόχων ποιότητας. Η ευθύνη της εφαρμογής της Πολιτικής Ποιότητας και της υλοποίησης των απαραίτητων ενεργειών ανατίθεται στον Υπεύθυνο Διαχείρισης Ποιότητας. Όλο το στελεχιακό δυναμικό αναλαμβάνει να διαχύσει την Πολιτική Ποιότητας στο προσωπικό, να την αναλύσει και να την εξηγήσει, ώστε να ευαισθητοποιήσει και να κινητοποιήσει για την πλήρη και σωστή εφαρμογή της.
Διαρκής Βελτίωση
Η επιχείρηση φροντίζει για τη διαρκή βελτίωση όλων των επιπέδων λειτουργίας μέσω τακτικών ανασκοπήσεων του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και αξιολογήσεων της αποτελεσματικότητας των διεργασιών.